webdesign

طراحی وب سایت پایا با تلفیق احساس

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

یک طراحی سایت خوب با احساسات ما در ارتباط است. این ، طراح است که باید با طرح آشنایی داشته و آن را درک کند. متاسفانه در دنیای SEO یا همان بهینه سازی سایت ، تکامل بی پایانی در تکنولوژی وب دیده می شود که البته به سادگی به دست فراموشی سپرده شده اند.

احساس ، قسمت اصلی یک هویت تجاری است. بهترین لوگو ها و مارک های تجاری، بهترین تجارب دیجیتالی و مطرح شده، در جوهره خود سرشار از احساس می باشند. بانک ها بر روی احساسات خوش بینانه ، اعتماد به نفس  و ابراز احساسات دوستانه و برقراری ارتباطی احساسی با مشتریان تاکید دارند. سایت های ورزشی از این امر استثنا هستند. ما با تماشا کردن برنامه های ورزشی مورد علاقه خود متاسفانه به شدت تحت تاثیر احساسات منفی قرار می گیریم. چرا که این برنامه ها عاری از هیجان می باشند. ما در بیشتر موارد به دنبال ایجاد ارتباطی می باشیم که به فروش ،ارتقا و رسیدن به موفقیت ما کمک می کند. احساس به عنوان پلی است که پیام ها و احساسات ملموس را به تصویر می کشد.

پاسخ احساسی ما به طرح، از زیبایی شناسی بصری ما گرفته تا تجربه خلق آن ، یک امر فیزیولوژیکی ، ریاضی و حتی مرموز می باشد. این امر در رویکرد طراحی ما نیز نقش بسزایی دارد و بیشتر جنبه های زیبایی شناسی را به تصویر می کشد. احساس به بهترین شکل و به بهترین ساخت تجلی می یابد.

افرادی که طراحی را نادیده می گیرند ، افراد را نیز فراموش می کنند.( Frank Chimero)

 

چگونه احساس را وارد کار کنیم؟

شما می توانید با روش های زیر ، احساس را در زمینه طراحی وب خود وارد کنید:

1 - شرکت

کیفیت تجارت خود را با احساس بیان کنید.

 

2 - بازار

 به مشتری نیاز های احساسی مثل ( احسات منفی : شکست و احسات مثبت: پیش بینی و کنجکاوی) و احساس آن ها زمان خرید و میزان رضایت آن ها را تفهیم کنید. (تحقیقات هر دو رویکرد را در کار شما مورد تایید قرار می دهند).

i Pad ، اولین mp3 player نبود که وارد بازار شد ، اما از همان ابتدا بسیار عالی درخشید- Tim BrownCEO of IDEO

 

3 - شما

طراحی سایت خود را شخصی کنید. طراحانبرجستهRock ، تنها با مشتریانی کار می کنند که دوستشان دارند. این طراحان احساس می کنند که به مکانی وارد شدند که خود آن را انتخاب کرده و نسبت به آن حس خوبی دارند. آن ها از برقراری ارتباط با خود و مشتریان الهام می گیرند. این ها افرادی هستند که توجه ما را به سمت خود جلب می کنند. تاکید ما بر روی کیفیت است و ما این افراد را می ستاییم و از آن ها برای پیشبرد طراحی موفق ، استفاده می کنیم.

  1. راهنمای بالا بسیار کارآمد می باشند و  رویکرد آن ها ، کاملا عالی و موثق به هم تنیده شده است. اگر یکی از این 3 رویکرد نادیده گرفته شود ، شما در برقراری ارتباط و ایجاد احساس در کار ، به مشکل بر می خورید.

 

تنها مسئله مهم در طراحی ،این است که طراحی چگونه می تواند با افراد و احساسات آن ها ارتباط برقرار کند.( Victor Papanek).

جنسیت و احساس

ابراز احساس ، موفقیت کاری را در بردارد. اما اگر شما در روند کاری خود، مثل فروش خدمات و محصولات ، احساس را وارد نکنید ، با موفقیت نسبی روبه رو خواهید شد. احساس ترس از جنس مخالف ، موفقیت شما را به مخاطره می اندازد. اگر فردی سریعا نتواند خرید خود را انجام دهد و جنس مد نظر خود را پیدا کند ، مطمئنا خریدی نا موفق خواهد داشت و به ظاهر ممکن استاز خرید خود رضایت داشته باشند.

طراحی یک محصول یعنی طراحی یک ارتباط. Steve Rogers

سرو کار داشتن با افراد مختلف در زندگی ، به تجربه آن چنانی نیاز ندارد. ممکن است شما فریب افراد را بخورید و مدت ها این مسئله ، ذهن شما را آشفته کند. این مسئله بارها و بارها در زندگی شما اتفاق می افتد و در آخر باعث می شود که شما کنار بکشید. شما باید در برقراری ارتباط با دوستان خود محتاطانه برخورد کنید.

آیا احساس ، امری نا ملموس است؟

اجازه دهید تا راجع به آن فکر کنیم.

کار های خود را انجام دهید.

آیا شما مشتری مورد نظر خود را شناسایی کرده اید؟ (بله. شما باید برای ماهر شدن ، این کار را به دقت انجام دهید تا بتوانید آن را در سوابق کاری خود بگنجانید). نه تنها احساس ، مشتریان شما را به سمت خود جلب می کند ، بلکه بازی با کلمات نیز به راحتی آن ها را به چالش خواهد کشید.

طراحی ، یک معجزه بین تجارت و هنر ، حرفه و هنر ، شم ودلیل ، مفهوم و جزئیات ،رسمیت و تفریح ، طراح و مشتری ، طراح و چاپ گر و چاپ گر و عموم می باشد. Valerie Pettis

 شما نباید به خاطر ترس ، اعتماد به نفس ، دوست داشتن و  بی احترامی ، دست از کار بکشید. شما باید عمیق تر به موضوع نگاه کنید. اگر این جا تئاتر باشد خود شما باید روی صحنه روید. هر چند که شما ممکن است پشت صحنه ، با فریاد زدن احساسات خود را تخلیه کنید شما باید احساسات خود را ابراز کنید که مطمنا احساس عشق و دوست داشتن نخواهد بود. البته ممکن است در مارک های تجاری ، توام با  احساس دلسوزی ، حمایت و  هیجان باشد هرچه بیشتر با جزئیات و خاص بودن آن ها آشنایی داشته باشید ، در برقراری ارتباط موفق تر و کارآمد تر خواهید بود و می توانید ارتباطات عمیق تری داشته باشید.

کلمات احساسی دیگر

داشتن احساس عاطفی و حس بد گمانی توام با هم مطمنا غیر ممکن خواهد بود. زمانی که شما عقاید خود را توسعه می دهید ، باید حس بدبینی را از خود دور کنید. زمانی که این احساس از شما دور شد ،  به سمت درک مفهوم بروید. نسبت به مشتریانی که در تجارت شما نقش بالقوه ای را ایفا می کنند ، هیجان بیشتری از خود نشان دهید.( در مرحله جدید تجارت).

به مثال قبل برگردیم. هر آن چه که به شما تشویش می دهد را فراموش کنید.در جایی که با چالش بیشتری مواجه می شوید ، از احساساتی استفاده کنید که مدیریت app را در زمانی جدید با تشویش کمتری پیش می برد. به نظر من شما باید اطلاعات کافی کسب کنید تا به موفقیت بیشتری برسید. بدون کمک گرفتن از من ، کار خود را ادامه دهید.  با حس اعتماد به نفس کامل ،  به سمت حرفه ای شدن در کار طراحی خود نزدیک شوید. در روند کاری خود ، حس شکست و نا امیدی را از خود دور کنید.

طراحی ، روح اصلی خلاقیت های انسانی است که در پیشبرد محصولات و خدمات ، احساس بشر را  مرتبا به چالش می کشد. Steve Jobs

 نتیجه گیری

زمانی که سخن از زیبایی شناسی در طراحی به میان می آید، اهداف و تصاویر ذهنی انسان ، تحت الشعاع  آن قرار می گیرد. اگر ما دیدگاه طراحی خود را فراموش کنیم ، قطعا نمی توانیم به طور موفق با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی